Groeisessie

Wil jij als directeur, oprichter, coördinator of (hoofd) fondsenwerver een volgende stap zetten met de fondsenwerving voor jouw stichting? Heb je behoefte om op niveau te sparren, van gedachten te wisselen, nieuwe invalshoeken in te zetten als het gaat om de fondsenwerving binnen jouw stichting? Laten we dan tijdens een Groeisessie gericht te werk gaan met jouw uitdagingen en ontdekken wat jouw beste oplossingen zijn.

Wat gaan we doen tijdens deze 1-op-1 sessie?

• Ik denk met je mee vanuit jouw verhaal, visie, missie en doelen. Als ik een verhaal hoor, gaat mijn hoofd altijd direct aan de slag met creatieve en spontane ideeën. Ik bedenk graag nieuwe manieren om partners te vinden en aan je te binden, waar jij direct mee aan de slag kunt.
  • Vooraf bespreken we via de mail welke punten je wilt behandelen. Zo weet ik alvast waar je uitdagingen liggen en waar je mee worstelt. Ik bekijk van tevoren je website, social media kanalen en/of andere uitingen en onderzoek direct of ik opvallende zaken zie waar ik je over kan adviseren.
  • Ik kijk mee waar de mogelijkheden zitten en welke kansen je nu nog laat liggen.
  • Tijdens jouw Groeisessie gaan we gericht aan de slag met jouw plannen, ideeen of juist gebrek daaraan. Gedurende 1,5 uur krijg je antwoord op je vragen, denk ik mee en geef ik je advies vanuit mijn ervaring en de kennis die ik afgelopen jaren als fondsenwerver, ondernemer, mens, vrijwilliger en freelancer opdeed.
  • Onze Groeisessie vindt plaats via Zoom.

Waarom bied ik dit aan?

Het doel van deze Groeisessie is om jou verder te helpen met de fondsenwerving binnen je stichting. Om met mijn denkkracht jou inzicht en tools te geven om de stichting te laten groeien.

Tijdens een Groeisessie kun je me alles vragen wat je wilt. Ik help je met heel veel frisse ideeën, enthousiasme en een kritisch oog graag een stuk verder door samen met je te brainstormen over hoe jij de fondsenwerving binnen jouw stichting beter tot z’n recht kunt laten komen.

€ 149,- per sessie van 1,5 uur + 1,5 uur voorbereiding (excl btw).

Femke de Caluwé

Ik help jou met fondsenwerving voor je stichting. Ik ondersteun je met het werven van geld, tijd, middelen en/of expertise, zodat jij je ambities en doelstellingen kunt realiseren. Zo kun jij je bezighouden met de strategie van je stichting, in plaats van constant bezig te zijn met operationele zaken.

Wat neem je mee uit deze sessie?

• Hoe je je gewenste impact kunt realiseren.
  • Welke stappen je hiervoor kunt zetten
  • Mogelijkheden voor een structurele inkomstenstroom

Lees hieronder wat deelnemers uit mijn eerdere sessies haalden:

Tijdens de groeisessie krijg je een laagdrempelige introductie van oplossingen voor grote pijnpunten.

Matthijs van de Wetering

Tjeko

De groeisessie biedt meer dan de agenda vooraf aan verwachtingen oproept. Echt een aanrader!

Hans van den Akker

Libertum

Echt bruikbare tips en handvatten gekregen!

Debora Boadu

The Melting Shop

Dat het een praktische, open en laagdrempelige groeisessie is. Iedereen kan ervaren wat fondsenwerving is door eraan deel te nemen.

Mirai van der Burg - Mirza

Tjeko

Fondsenwerving is niet enkel het inzamelen van geld/donaties. Femke komt als super enthousiast en betrouwbaar persoon over met een interessant verhaal over haar eigen werkwijze en hoe ze daar is gekomen. De groeisessie maakt je nieuwsgierig naar alle mogelijkheden bij fondsenwerving!

Janneke Smits

SUPclean-up

Zeker doen! Heel praktisch en je weet waar je moet gaan beginnen en hoe.
De informatie is waardevol.

Gwyn van der Giessen

Diverse stichtingen

Femke heeft zich een aantal jaren ingezet voor Stichting MUZIEK AAN BED. Ik heb haar meegemaakt als heel betrouwbaar, snel en precies. Altijd vrolijk en met verstand van zaken. Femke blijft ook onder grote druk rustig wat ik een heel sterke eigenschap vind. Femke ‘s betrokkenheid en gedrevenheid hebben de Stichting op een hoger plan gebracht en daar plukken wij nu de vruchten van. We zijn in alle opzichten gegroeid en kunnen nu nog meer van waarde zijn voor onze doelgroep.

Marieke van der Heijden

MUZIEK AAN BED