Groeisessie (online)

voor je stiching

Wat kan er beter binnen jouw stichting?

Voor alle ambitieuze stichtingen!

• Hoe maak jij met jouw stichting daadwerkelijk een verschil en meer impact?
  • Wat kan er beter binnen jouw stichting als het gaat om de fondsenwerving?
  • Hoe zorg je voor structurele inkomsten?
  • Waar ligt je focus?
Is mijn programma Focus op Fondsenwerving geschikt voor jou?

Er is zijn nauwelijks of geen trainingen die jou leren hoe je de fondsenwerving in zijn geheel slim aanpakt. Daardoor zijn er maar weinig stichtingen die in de basis de fondsenwerving goed op orde hebben met een concreet en helder plan. Het gevolg: te weinig inkomsten, geen focus op de juiste activiteiten die voldoende middelen opleveren, het voelt als een last en geen benul hoe dit nu precies op de juiste en effectieve manier aan te vliegen.

Tijdens een groeisessie duik ik graag in jouw uitdagingen: waar loop je nu tegenaan binnen je stichting? We gaan kijken waar je nu staat en waar je naartoe wilt, je doelen, je huidige fondsenwervingsbeleid en de uitdagingen waar je voor staat. We kijken tevens of het klikt en zo ja, of mijn programma of cursus je kunnen helpen bij jouw groei naar een professionele(re) stichting.

Voor wie is deze groeisessie interessant?

Een groeisessie  is interessant wanneer jij overweegt om deel te nemen aan het programma Focus op Fondsenwerving, omdat je weet dat die investering jou en je stichting gaan laten groeien. Voordat je beslist of je meedoet, leer ik je graag kennen. Ik ben benieuwd naar waarom jij wilt meedoen, zodat ik kan kijken of mijn aanbod ook echt is wat je zoekt. Tijdens een groeisessie kun jij al je vragen stellen, mij wat beter leren kennen en daarna beslis je of deelname aan dit programma bij je past. Een groeisessie is dus geheel vrijblijvend.

Is deze groeisessie ook interessant voor mij?
  • Heb jij als stichting (nog) geen strategisch plan als het gaat om fondsenwerving?
  • Lukt het je maar niet om er tijd voor vrij te maken?
  • Denk je niet de juiste kennis en tools in huis te hebben?
  • Weet je niet waar je moet beginnen met fondsenwerving?
  • Werk je zelf een slag in de rondte om alle ballen in de lucht te houden?
  • Wil je de fondsenwerving voor je laten werken?
  • Wil je zorgen voor bestaansrecht van je stichting?
  • Weet je dat jij met jouw stichting nog meer impact kunt realiseren maar weet je niet hoe en waar je de inkomsten vandaan moet halen?

Dan is een groeisessie absoluut interessant voor jou. Juist voor jou! Plan hieronder je groeisessie in.

Helaas kan ik niet iedereen helpen. Ik kan je helpen wanneer je:
  • Positief bent ingesteld en lef hebt om te (blijven) leren, investeren en groeien.
  • Bereid bent om te investeren in je eigen groei en de groei van je stichting.
  • Van aanpakken houdt.
Als jij hier serieus toe bereid bent, kom dan kennismaken!

Een Groeisessie is geheel vrijblijvend. Ik vraag je alleen om een donatie van € 30,-. Deze donatie komt geheel ten goede aan Stichting Otuke. Zij zetten zich in voor de oorlogsslachtoffers van Koni. Meer over Otuke lees je hier.

“Overschat niet wat je in een jaar kunt doen. Onderschat niet wat je in 2 tot 3 jaar kunt doen.”
(slogan Stichting Present Nederland).

Femke de Caluwé

Ik help jou met fondsenwerving voor je stichting. Ik ondersteun je met het werven van geld, tijd, middelen en/of expertise, zodat jij je ambities en doelstellingen kunt realiseren. Zo kun jij je bezighouden met de strategie van je stichting, in plaats van constant bezig te zijn met operationele zaken.

Wat neem je mee uit deze sessie?

• Hoe je je gewenste impact kunt realiseren.
  • Welke stappen je hiervoor kunt zetten
  • Mogelijkheden voor een structurele inkomstenstroom

Lees hieronder wat deelnemers uit mijn eerdere Groeisessies haalden:

Tijdens de groeisessie krijg je een laagdrempelige introductie van oplossingen voor grote pijnpunten.

Matthijs van de Wetering

Tjeko

De groeisessie biedt meer dan de agenda vooraf aan verwachtingen oproept. Echt een aanrader!

Hans van den Akker

Libertum

Echt bruikbare tips en handvatten gekregen!

Debora Boadu

The Melting Shop

Fondsenwerving is niet enkel het inzamelen van geld/donaties. Femke komt als super enthousiast en betrouwbaar persoon over met een interessant verhaal over haar eigen werkwijze en hoe ze daar is gekomen. De groeisessie maakt je nieuwsgierig naar alle mogelijkheden bij fondsenwerving!

Janneke Smits

SUPclean-up

Zeker doen! Heel praktisch en je weet waar je moet gaan beginnen en hoe.
De informatie is waardevol.

Gwyn van der Giessen

Diverse stichtingen

Femke heeft zich een aantal jaren ingezet voor Stichting MUZIEK AAN BED. Ik heb haar meegemaakt als heel betrouwbaar, snel en precies. Altijd vrolijk en met verstand van zaken. Femke blijft ook onder grote druk rustig wat ik een heel sterke eigenschap vind. Femke ‘s betrokkenheid en gedrevenheid hebben de Stichting op een hoger plan gebracht en daar plukken wij nu de vruchten van. We zijn in alle opzichten gegroeid en kunnen nu nog meer van waarde zijn voor onze doelgroep.

Marieke van der Heijden

MUZIEK AAN BED