Kennismakingssessie (online)

voor je stiching

Kennismakingssessie voor partners Wilde Ganzen

Wat leuk dat je via Wilde Ganzen bij mij terecht bent gekomen. Mijn naam is Femke de Caluwé en ik organiseer deze kennismakingssessies speciaal voor partners van Wilde Ganzen.

• Wil je weten hoe jij met jouw stichting een verschil kunt maken en (meer) impact kunt realiseren?

Kom kennismaken!

Deze kennismaking is voor jou!

Deze kennismaking is bedoeld  voor gevestigde ambitieuze stichtingen die een verschil in de wereld willen maken. Stichtingen die snappen ze hun doelgroep kwalitatief alleen beter kunnen helpen wanneer zij in hun organisatie investeren. Stichtingen waarin groei momenteel stagneert door onvoldoende structurele inkomsten. Herken jij jezelf in twee of meer van onderstaande vragen:

• Heb jij als stichting (nog) geen strategisch plan als het gaat om fondsenwerving?
  • Lukt het je maar niet om er tijd voor vrij te maken?
  • Denk je niet de juiste kennis en tools in huis te hebben?
  • Weet je niet waar je moet beginnen met fondsenwerving?
  • Werk je zelf een slag in de rondte om alle ballen in de lucht te houden?
  • Wil je de fondsenwerving voor je laten werken?
  • Wil je zorgen voor bestaansrecht van je stichting?
  • Weet je dat jij met jouw stichting nog meer impact kunt realiseren maar weet je niet hoe en waar je de inkomsten vandaan moet halen?

Kom dan snel kennismaken!

Wat levert deze kennismaking jouw stichting op?

Al jarenlang werk ik samen met stichtingen en goede doelen en zie dat veel non-profit organisaties fondsenwerving vaak nog als bijzaak zien. Dat gaat ten koste van het bestaansrecht van je stichting. Voor echte, duurzame impact moet je investeren om je stichting te kunnen laten groeien en naar het next level te tillen. Dit kan alleen als je je fondsenwerving goed op de rit hebt en een strategisch plan opzet en uitvoert. Impact maken, begint bij het inrichten van je stichting op fondsenwerving, wat onherroepelijk leidt tot focus, zekerheid, bestaansrecht en meer rust. Kortom:

• Realiseer meer impact met je stichting.
  • Maak echt een verschil in deze wereld voor je doelgroep die dit zo hard nodig heeft.
  • Start met fondsenwerving.
  • Zet een volgende stap met je fondsenwerving.
  • Laten we samen aan de slag gaan!

Deze kennismaking is verhelderend en meteen toepasbaar en is uitsluitend bedoeld voor gevestigde, ambitieuze stichtingen die onmiddellijk aan de slag willen met hun fondsenwerving. Ik wil om die reden graag dat jij hier op voorhand serieus over nadenkt. Want, als je zeker weet dat je de investering van het geld en de tijd, evenals de commitment aan jezelf doet, dan kun je ter plekke meteen beslissen of het Groeiprogramma Succesvol Fondsen Werven iets voor jou is.

Ja, ik wil kennis maken!

Laat duidelijk zijn dat ik je uitsluitend kan helpen wanneer jij:

• Positief bent ingesteld en lef hebt om te (blijven) leren, investeren en groeien.
  • Van aanpakken houdt.

Als jij hier serieus toe bereid bent, kom dan kennismaken!

Ja, ik wil kennis maken!

“Overschat niet wat je in een jaar kunt doen. Onderschat niet wat je in 2 tot 3 jaar kunt doen.”
(slogan Stichting Present Nederland).

Femke de Caluwé

Ik help jou met fondsenwerving voor je stichting. Ik ondersteun je met het werven van geld, tijd, middelen en/of expertise, zodat jij je ambities en doelstellingen kunt realiseren. Zo kun jij je bezighouden met de strategie van je stichting, in plaats van constant bezig te zijn met operationele zaken.

Wat neem je mee uit deze sessie?

• Hoe je je gewenste impact kunt realiseren.
  • Welke stappen je hiervoor kunt zetten
  • Mogelijkheden voor een structurele inkomstenstroom

Lees hieronder wat deelnemers uit mijn eerdere Gratis Groeisessie (nu Kennismakingssessie) haalden:

Tijdens de groeisessie krijg je een laagdrempelige introductie van oplossingen voor grote pijnpunten.

Matthijs van de Wetering

Tjeko

De groeisessie biedt meer dan de agenda vooraf aan verwachtingen oproept. Echt een aanrader!

Hans van den Akker

Libertum

Echt bruikbare tips en handvatten gekregen!

Debora Boadu

The Melting Shop

Dat het een praktische, open en laagdrempelige groeisessie is. Iedereen kan ervaren wat fondsenwerving is door eraan deel te nemen.

Mirai van der Burg - Mirza

Tjeko

Fondsenwerving is niet enkel het inzamelen van geld/donaties. Femke komt als super enthousiast en betrouwbaar persoon over met een interessant verhaal over haar eigen werkwijze en hoe ze daar is gekomen. De groeisessie maakt je nieuwsgierig naar alle mogelijkheden bij fondsenwerving!

Janneke Smits

SUPclean-up

Zeker doen! Heel praktisch en je weet waar je moet gaan beginnen en hoe.
De informatie is waardevol.

Gwyn van der Giessen

Diverse stichtingen

Femke heeft zich een aantal jaren ingezet voor Stichting MUZIEK AAN BED. Ik heb haar meegemaakt als heel betrouwbaar, snel en precies. Altijd vrolijk en met verstand van zaken. Femke blijft ook onder grote druk rustig wat ik een heel sterke eigenschap vind. Femke ‘s betrokkenheid en gedrevenheid hebben de Stichting op een hoger plan gebracht en daar plukken wij nu de vruchten van. We zijn in alle opzichten gegroeid en kunnen nu nog meer van waarde zijn voor onze doelgroep.

Marieke van der Heijden

MUZIEK AAN BED