Aanbevelingen

Femke is een vrolijke, ondernemende en inspirerende persoonlijkheid die zich met hart en ziel inzet voor datgene wat zij aanpakt. Betrouwbaar, zeer actief en met een prettig gevoel voor humor. Ze bezit veel kunde en expertise die zij graag wil delen met organisaties en stichtingen zoals Present Gouda.
Annet Perdijk

Stichting Present Gouda

Femke heeft zich een aantal jaren ingezet voor Stichting MUZIEK AAN BED. Ik heb haar meegemaakt als heel betrouwbaar, snel en precies. Altijd vrolijk en met verstand van zaken. Femke blijft ook onder grote druk rustig wat ik een heel sterke eigenschap vind. Femke ‘s betrokkenheid en gedrevenheid hebben de Stichting op een hoger plan gebracht en daar plukken wij nu de vruchten van. We zijn in alle opzichten gegroeid en kunnen nu nog meer van waarde zijn voor onze doelgroep.
Marieke van der Heijden

MUZIEK AAN BED

Het is echt een aanwinst als je Femke als ondersteuner hebt voor als je een stichting hebt voor het kwetsbare kind. Zij weet als geen ander werk naar zich toe te trekken waardoor de de stichting zich echt bezig kan houden waar het echt op de werkvloer over gaat….het kind.
Sylvia de Goede

Durlstone Foundation Zimbabwe

Met Femke haal je een proactieve denkende doener in huis! Voor ons RaarMaarWaar wetenschapsfestival de extra handen en spin in het web die we nodig hadden. Bovenop de inhoud en de financiën. En als bonus is ze ook nog altijd vrolijk!
Marie-Catrien

Meander Medisch Centrum

Femke heeft De Ark Gouda ondersteund bij de organisatie van het benefietconcert. Zij heeft ons met raad en daad bij gestaan op het gebied van public relations en social media. Daarnaast heeft zij bijgedragen aan de praktische organisatie van het evenement. Femke is betrokken, enthousiast, nuchter en plezierig om mee samen te werken. Mede dankzij haar inzet is de avond een groot succes geworden.

Cecile de Quay

De Ark Gouda