E-book Succesvol Fondsen Werven

7 tips die je direct kunt toepassen om je stichting te professionaliseren.

Strategiesessie voor je stichting

Al 20 jaar werk ik samen met stichtingen en goede doelen en ik zie dat velen van hen fondsenwering vaak nog als bijzaak zien. Dat gaat uiteindelijk ten koste van het bestaansrecht van je stichting. Voor echte, duurzame impact is het belangrijk dat je op meerdere vlakken investeert in je stichting om zo te kunnen groeien en je doelgroep nog beter te kunnen helpen. Dit kan alleen als je je fondsenwerving goed op de rit hebt en een strategisch plan opzet en uitvoert. Impact maken begint bij het inrichten van je stichting op fondsenwerving, wat vervolgens leidt tot focus, bestaansrecht, rust en meer impact. Kortom:

• Realiseer meer impact met je stichting.
  • Maak echt een verschil in deze wereld voor je doelgroep die dit zo hard nodig heeft.
  • Start met fondsenwerving.
  • Maak een goed, concreet en doordacht plan.
  • Ga van vrijwilligersorganisatie naar professionele stichting.

Download mijn gratis e-book

Succesvol Fondsen Werven