Over mij

Mensen kunnen me wakker maken om een kwetsbaar kind te helpen. Ik ben zelf ooit zo’n kwetsbaar kind geweest. Ik weet als geen ander hoe het voelt om een kwetsbaar kind te zijn. Ik weet hoe het voelt dat mensen er niet voor je zijn. Ik weet hoe het voelt om eenzaam te zijn. I have been there, done that…

Deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik altijd heel hard heb gewerkt om het anderen naar de zin te maken. Dit heeft een bepaalde kracht bij me opgeroepen en precies die kracht zorgt er voor dat ik kan doen wat ik nu doe. Werken en bouwen aan relaties en verbinding maken, met jezelf en met de ander om zo anderen en vooral kwetsbare kinderen te kunnen helpen.

Centraal in mijn leven en in mijn werk staat mijn missie: zoveel mogelijk kwetsbare kinderen in een veilige en liefdevolle omgeving laten opgroeien. Ik vind dat ieder kind recht heeft op onderwijs. Kennis is van groot belang voor vrijheid. Ieder kind heeft recht op een toekomst. Ik steun daarom Stichting Otuke, die zich inzet voor de oorlogslachtoffers van Koni.

Download mijn gratis e-book

Succesvol Fondsen Werven