Over mij

Wat wens ik voor jou?

Ik wil jou als oprichter, eigenaar of coördinator van jouw stichting helpen om voor je stichting een gezonde, financiële basis neer te zetten en zo duurzaam te kunnen groeien. Dat is wat jou in staat gaat stellen om zo snel mogelijk zoveel mogelijk en zo snel mogelijk kwetsbare kinderen te helpen.

Wat is mijn motivatie?

Mensen kunnen me wakker maken om een kwetsbaar kind te helpen. Ik ben zelf ooit zo’n kwetsbaar kind geweest. Ik weet als geen ander hoe het voelt om een kwetsbaar kind te zijn. Ik weet hoe het voelt dat mensen er niet voor je zijn. Ik weet hoe het voelt om eenzaam te zijn. I have been there, done that…

Deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik altijd heel hard heb gewerkt om het anderen naar de zin te maken. Dit heeft een bepaalde kracht bij me opgeroepen en precies die kracht zorgt er voor dat ik kan doen wat ik nu doe. Werken en bouwen aan relaties en verbinding maken, met jezelf en met de ander om zo anderen en vooral kwetsbare kinderen te kunnen helpen.

Waar help ik jou en jouw stichting mee?

Ik help jou met fondsenwerving voor je stichting. Ik help je met het werven van geld, tijd, middelen en/of expertise, zodat jij je ambities en doelstellingen kunt realiseren. Zo kun jij je bezighouden met de strategie van je stichting, in plaats van constant bezig te zijn met operationele zaken. Ik help je een stevige financiële basis te bouwen, die jou in staat stelt te werken aan duurzame groei en optimale impact en je langdurig hulp kunt bieden aan de kwetsbare kinderen waar jij je voor inzet.

Waarom sta ik altijd voor jouw stichting in de startblokken?
Ik stond elke dag in de startblokken. Klaar om met energie, plezier, gedrevenheid en uithoudingsvermogen te voetballen met de andere meiden uit de selectie van Jong Oranje.

Ik stond elke dag in de startblokken. Klaar om met enthousiasme, humor en toewijding mijn HEAO Communicatie opleiding cum laude af te sluiten.

Ik stond elke dag in de startblokken. Klaar om met focus, precisie en vastberadenheid mijn bijdrage in teamverband te leveren voor de internationale tv-show Domino Day.

Ik sta nog steeds elke dag in de startblokken. Klaar om te hulp te schieten als het gaat om kwetsbare kinderen. Dat zit in mijn DNA. Of iemand mij nu belde, mailde of appte om kwetsbare kinderen te helpen – ik stond klaar en schoot te hulp. Ik had altijd het idee en het gevoel dat ik meer kon doen, meer moest doen, en dat het nooit, maar dan ook nooit, voldoende was. Ondertussen werd mijn to-do-list steeds langer. Ik had geen focus en geen duurzaam plan. Ik wilde alleen maar helpen en wel direct. Dit was uiteraard niet vol te houden. Ik heb het roer omgegooid.

Met doorzettingsvermogen, vertrouwen, kennis, netwerken en doen heb ik nu een duurzaam plan, een plan waarmee ik daadwerkelijk impact realiseer. En als ik het kan, dan kun jij het ook! Dat weet ik zeker.

Uit welke ervaring kan ik voor het succes van jouw stichting putten?
De afgelopen 20 jaar heb ik veel gedaan voor diverse stichtingen in Nederland, Afrika, Zuid- & Midden-Amerika en in Canada & Londen tijdens de Olympische & Paralympische Spelen.

Tijd en geld kan maar één keer worden besteed en het is daarom van groot belang om vooraf heldere, duurzame keuzes te maken die leiden tot optimaal resultaat. Daar kan ik je mee helpen.

Afgelopen drie jaar heb ik me onder andere ingezet voor stichting MUZIEK AAN BED, met als resultaat een groei van 40 naar 500 donateurs. Deze groei heeft geresulteerd in de groei van het team cellisten, het aantal optredens in ziekenhuizen en verzorgingstehuizen en het bereik van zieke kinderen en hun warme omgeving (ouders, familie, verpleging etc.).

Ik heb diverse specifieke opleidingen, en trainingen gevolgd, onder andere de beroepsopleiding Fondsenwerving. Om mij te blijven ontwikkelen volg ik jaarlijks trainingen op het gebied van Maatschappelijk Betrokken Ondernemen, Donateursmanagement, Vrijwilligersmanagement en Fondsenwerving.

Wil je ook succes met jouw stichting?

Wil jij ook succesvol rendement halen uit je fondsenwerving en zowel het bestaansrecht als de toekomst van je stichting waarborgen? Zet dan nu de eerste stap en download gratis mijn e-book succesvol fondsen werven waarmee je stap voor stap meteen resultaat kunt boeken!

Download mijn gratis e-book

Succesvol Fondsen Werven