Mijn naam is Femke de Caluwé en het is mijn missie om zoveel mogelijk kinderen in een liefdevolle en veilige omgeving te laten opgroeien. Dat doe ik door stichtingen te ondersteunen met fondsenwerving.

In de 20 jaar dat ik nu voor en met stichtingen werk zie ik één ding de hele tijd terugkomen.

Stichtingen hebben moeite met het vinden van goede fondsenwervers.

En dat terwijl fondsenwerving het bestaansrecht van je stichting bepaalt. Zonder inkomsten kan jouw stichting namelijk weinig doen. En met meer inkomsten kan je stichting veel meer impact realiseren.

Je hebt alleen goede mensen nodig die dit kunnen. Die in staat zijn om op een goede manier fondsen te werven.

Nu word ik, door mijn kennis en ervaring, regelmatig gevraagd de fondsenwerving te doen voor een stichting. Nu vind ik dat leuk (en intens) werk, maar mijn tijd is beperkt. Ik kan niet alle stichtingen helpen. Tenzij…

Tenzij ik mijn kennis ga overdragen. En dat is precies wat ik afgelopen jaren steeds meer ben gaan doen.

7 maart ga ik starten met het opleiden van de volgende groep mensen binnen stichtingen tot goede fondsenwervers. Dit kan je huidige fondsenwerver zijn, een communicatiemedewerker, een officemanager, een ander teamlid of eventueel een nieuw iemand.

Heb je interesse? Plan dan een vrijblijvend een online kennismakingsgesprek in en ga in ieder geval ‘naar huis’ met tips!

Let’s make a difference!