Groeisessie (online)

voor je stiching

Wat kan er beter binnen jouw stichting?

Voor alle ambitieuze stichtingen!

• Hoe maak jij met jouw stichting daadwerkelijk een verschil en meer impact?
  • Wat kan er beter binnen jouw stichting als het gaat om de fondsenwerving?
  • Hoe zorg je voor structurele inkomsten?
  • Waar ligt je focus?
Is mijn groeisessie geschikt voor jou?

Deze sessie is bedoeld voor ambitieuze stichtingen die echt verschil in de wereld willen en kunnen maken. Stichtingen die snappen dat zij moeten professionaliseren en dat ze hun doelgroep kwalitatief alleen beter kunnen helpen wanneer zij in hun stichting investeren. Stichtingen waarin groei momenteel stagneert door onvoldoende structurele inkomsten. Herken jij jezelf in twee of meer van onderstaande vragen:

• Heb jij als stichting (nog) geen strategisch plan als het gaat om fondsenwerving?
  • Lukt het je maar niet om er tijd voor vrij te maken?
  • Denk je niet de juiste kennis en tools in huis te hebben?
  • Weet je niet waar je moet beginnen met fondsenwerving?
  • Werk je zelf een slag in de rondte om alle ballen in de lucht te houden?
  • Wil je de fondsenwerving voor je laten werken?
  • Wil je zorgen voor bestaansrecht van je stichting?
  • Weet je dat jij met jouw stichting nog meer impact kunt realiseren maar weet je niet hoe en waar je de inkomsten vandaan moet halen?

Kom dan kennismaken en plan hieronder je sessie in.

Wat levert deze sessie jouw stichting op?

Al jarenlang werk ik samen met stichtingen en ik zie dat veel stichtingen fondsenwerving vaak nog als bijzaak zien. Dat gaat ten koste van het bestaansrecht van je stichting. Voor echte, duurzame impact moet je investeren om je stichting te kunnen laten groeien en naar het next level te tillen. Dit kan alleen als je je fondsenwerving goed op de rit hebt en een strategisch plan opzet en uitvoert. Impact maken, begint bij het inrichten van je stichting op fondsenwerving, wat onherroepelijk leidt tot focus, zekerheid, bestaansrecht en meer rust. Kortom:

• Realiseer meer impact met je stichting.
  • Maak echt een verschil in deze wereld voor je doelgroep die dit zo hard nodig heeft.
  • Start met fondsenwerving.
  • Zet een volgende stap met je fondsenwerving.
  • Laten we samen aan de slag gaan!

Deze sessie is verhelderend en meteen toepasbaar en is uitsluitend bedoeld voor ambitieuze stichtingen die onmiddellijk aan de slag willen met hun fondsenwerving. Ik wil om die reden graag dat jij hier op voorhand serieus over nadenkt. Want, als je zeker weet dat je de investering van het geld en de tijd, evenals de commitment aan jezelf doet, dan kun je ter plekke meteen beslissen of het Groeiprogramma Focus op Fondsenwerving iets voor jou is.

Laat duidelijk zijn dat ik je uitsluitend kan helpen wanneer jij:
  • Zeker weet dat je geld en tijd kan investeren in de groei van je stichting.
  • Positief bent ingesteld en lef hebt om te (blijven) leren, investeren en groeien.
  • Van aanpakken houdt.
Als jij hier serieus toe bereid bent, kom dan kennismaken!

Een Groeisessie is geheel vrijblijvend. Ik vraag je alleen om een bedrag van € 30,- over te maken. Deze donatie komt geheel ten goede aan Stichting Otuke. Zij zetten zich in voor de oorlogsslachtoffers van Koni. Meer over Otuke lees je hier.

“Overschat niet wat je in een jaar kunt doen. Onderschat niet wat je in 2 tot 3 jaar kunt doen.”
(slogan Stichting Present Nederland).

Inplannen Groeisessie

Femke de Caluwé

Ik help jou met fondsenwerving voor je stichting. Ik ondersteun je met het werven van geld, tijd, middelen en/of expertise, zodat jij je ambities en doelstellingen kunt realiseren. Zo kun jij je bezighouden met de strategie van je stichting, in plaats van constant bezig te zijn met operationele zaken.

Wat neem je mee uit deze sessie?

• Hoe je je gewenste impact kunt realiseren.
  • Welke stappen je hiervoor kunt zetten
  • Mogelijkheden voor een structurele inkomstenstroom

Lees hieronder wat deelnemers uit mijn eerdere Groeisessies haalden:

Tijdens de groeisessie krijg je een laagdrempelige introductie van oplossingen voor grote pijnpunten.

Matthijs van de Wetering

Tjeko

De groeisessie biedt meer dan de agenda vooraf aan verwachtingen oproept. Echt een aanrader!

Hans van den Akker

Libertum

Echt bruikbare tips en handvatten gekregen!

Debora Boadu

The Melting Shop

Fondsenwerving is niet enkel het inzamelen van geld/donaties. Femke komt als super enthousiast en betrouwbaar persoon over met een interessant verhaal over haar eigen werkwijze en hoe ze daar is gekomen. De groeisessie maakt je nieuwsgierig naar alle mogelijkheden bij fondsenwerving!

Janneke Smits

SUPclean-up

Zeker doen! Heel praktisch en je weet waar je moet gaan beginnen en hoe.
De informatie is waardevol.

Gwyn van der Giessen

Diverse stichtingen

Femke heeft zich een aantal jaren ingezet voor Stichting MUZIEK AAN BED. Ik heb haar meegemaakt als heel betrouwbaar, snel en precies. Altijd vrolijk en met verstand van zaken. Femke blijft ook onder grote druk rustig wat ik een heel sterke eigenschap vind. Femke ‘s betrokkenheid en gedrevenheid hebben de Stichting op een hoger plan gebracht en daar plukken wij nu de vruchten van. We zijn in alle opzichten gegroeid en kunnen nu nog meer van waarde zijn voor onze doelgroep.

Marieke van der Heijden

MUZIEK AAN BED