Waar ik jou mee help? Precies met dat wat JIJ nodig hebt: Succesvol Fondsen Werven!

De afgelopen jaren ben ik meerdere stichtingen zoals die van jou tegen gekomen. Stichtingen die moeite hebben hun fondsenwerving goed van de grond te krijgen. Ondernemende mensen met vaak zoveel passie, zoveel kennis en zoveel mogelijkheden.

Dat vind ik zo zonde, het doet soms zelfs pijn. Omdat ik zie welke successen deze stichtingen al hadden kunnen hebben. En hoeveel ze al hadden kunnen betekenen, voor anderen en ook voor zichzelf. Maar ik leerde afgelopen jaren zelf ook dat ik alleen stichtingen kan helpen als ze echt graag geholpen willen worden met alleen dat wat ze echt nodig hebben.

Het is mijn doel om jou te helpen. Mijn passie en mijn kennis met je te delen, om je te helpen met succesvolle en structurele fondsenwerving. Dit blog wil ik graag gebruiken om verder te bouwen aan mijn community. Met jou van gedachten wisselen, elkaar tips geven, elkaar helpen.

Ik wil je helpen met het vergroten van de impact van jouw werkzaamheden.
Ik wil je helpen met het stellen van de juiste (fondsenwervende) doelen en het realiseren van je dromen.
Ik wil je helpen de juiste stappen te zetten en deze stappen te implementeren. Ik wil je helpen om succesvol te zijn met je stichting.

Waar kan ik jou mee helpen?
Wat is jouw grootste uitdaging van dit moment?

Plaats de onderwerpen waar ik jou mee kan helpen in het reactieveld hieronder. Als dank voor je reactie, nodig ik je graag uit voor mijn Gratis Kennismakingssessie.

Schroom niet, om een onderwerp te noemen, dat anderen ook hebben genoemd, plaats het gewoon in het reactieveld. Zo kan ik zien welke van de onderwerpen ‘hot’ is.

Ik zie graag je reactie tegemoet!

Let’s make it happen!

Ik help je graag persoonlijk om de eerste stappen te zetten om jouw missie te realiseren. Meld je direct aan voor een Kennismakingssessie en maak dit jaar nog meer impact.