Wat een jaar… In januari 2020 stond ik voor een grote uitdaging:
Ga ik het als ondernemer redden dit jaar? Ga ik het redden om via mijn bedrijf mijn missie te leven om zoveel mogelijk kwetsbare kinderen te kunnen helpen opgroeien in een liefdevolle en veilige omgeving? Om zoveel mogelijk stichtingen te ondersteunen en begeleiden met de fondsenwerving?

Nu een jaar later, januari 2021, is het antwoord volmondig: JA! Door te doen wat ik het beste kan, dichtbij mezelf te blijven en mijn missie te leven was 2020 mijn beste jaar ooit! Het resultaat is dan ook zichtbaar:

• bij mijn klanten, die hun kwalitatieve impact voor hun doelgroep hebben vergroot.
  • bij mijn klanten, die meer samenwerkingen hebben gerealiseerd.
  • bij mijn klanten, die meer donaties hebben ontvangen.
  • op mijn bankrekening, die er financieel gezond bij staat.
  • bij mezelf, wat betreft energie en persoonlijke ontwikkeling, ben ik in alle opzichten gegroeid.
  • binnen mijn gezin, er is meer rust en balans, tijd voor elkaar.

Het jaar 2020 heeft mij wederom doen inzien dat de omstandigheden niet belangrijk zijn, maar wel de manier waarop ik daarnaar kijk en daarmee omga. Dat ik daar nu, anno 2021, zo naar kan kijken is omdat ik de keus heb gemaakt om in mezelf te investeren, niet eenmalig, maar altijd, zo lang als ik leef. Ik heb ervoor gekozen om iemand me daarbij te laten helpen, om zo het beste uit mezelf te halen en het beste te geven aan mijn omgeving en iedereen die op mijn pad komt. De persoon die mij daarbij helpt, wil ik hierbij ook ontzettend bedanken voor alles wat ik tot nu door haar coaching al bereikt heb. Dank je wel Sylvia de Goede, een betere, oprechtere, betrokkenere, kwalitatieve en persoonlijke businesscoach had ik me niet kunnen wensen! Mede door jouw coaching kan ik de stichtingen beter helpen en zij zo dus ook hun doelgroep.

Er waren ook veel uitdagingen in 2020, zowel privé als zakelijk. Ik heb tranen gelaten, gestruggeld met emoties, gelachen, geïnvesteerd en ben ik actie gekomen en gebleven. En wat is dat uiteindelijk vervullend en waardevol. Al deze ingrediënten heb ik nodig gehad om mijn beste jaar ever te beleven, om persoonlijk zoveel groei te ervaren. En deze groei, deze ontwikkelingen zijn verslavend! Ik heb afgelopen jaar ook weer veel kennis opgedaan. Dit jaar staat dan ook in het teken van deze kennis verbinden aan actie en het delen van deze kennis met jou!

Successen zijn er om gevierd te worden en dat heb ik afgelopen tijd dan ook zeker gedaan en gaan we komende tijd ook nog doen.  Met onder andere een fles heerlijke bubbels, een dansje met mijn twee mannen, een weekendje in een jacuzzi en een weekje erop uit met mijn gezin!

2021: Jouw beste jaar ooit!

Wil jij van 2021 ook je beste jaar ooit maken en met focus aan de slag als het gaat om je fondsenwerving? Doe dan nu mee met het traject Focus op Fondsenwerving. Kijk hier voor meer informatie, maak een afspraak voor een kennismaking en dan kijken we samen of dit traject voor jou nu geschikt is!